בתי ספר לעיצוב גרפי –  לימודי עיצוב גרפי, לימודים גרפיקה ממוחשבת בזום

בתי ספר לעיצוב גרפי – לימודי עיצוב גרפי, לימודים גרפיקה ממוחשבת בזום

בית ספר לעיצוב גרפי – איפה כדאי ללמוד להיות מעצב גרפי?

רוצים להיות מעצבים גרפיים או גרפיקאים ולא יודעים מאיפה להתחיל? האם יש ביקוש בתעשייה בתחום העיצוב הגרפי? הכנו לכם בכתבה הבאה אינספור סרטונים שיסבירו לכם לקראת מה אתם הולכים ללמוד. הרי אף אחד לא רוצה לבזבז את הזמן שלו במקצוע ולכן כתבה זו תאפשר לכם להבין לקראת מה אתם הולכים ואם יש עבודה לאחר סיום הלימודים. השיעורים בעמוד זה הוכנו לכם בשפה העברית ויסבירו לכם את כיצד מעצבים גרפיים עובדים בחברות הייטק או משרדי הפרסום.

הביקוש של מעצבים גרפיים גרפיקאים כיום מבוקשים מאוד בתעשיית ההיי-טק וחברות שיווק.

הסיבה כי יש יותר אלטרנטיבות לעסקים לפרסם את עצמם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. עסקים שלא נמצאים באינטרנט לא יוכלו להתקדם ולהגדיל את מערך השיווק לכן בתי ספר לעיצוב גרפי מכשירים מעצבים גרפיים שיענו על הביקוש העצום.

הביקוש של חברות ההייטק יצר משבר תעסוקתי בכוח אדם הישראלי.  בוגרים מסלול עיצוב גרפי בוחרים לעבוד בחברות הייטק בגלל השכר האדיר שהם מקבלים. בוגרי מסלול מעצבים גרפיים יכולים להתחיל בשכר של 17 אלף שח נטו במשרדי הפרסום או חברות הייטק או לעבוד בתחום זה מהבית. בגלל הביקוש נוכל לראות שיש מעצבים גרפיים שמגיעים ממדינות שונות בעולם ונותנים שירותי גרפיקה ופרסום לחברות הייטק בישראל כי כוח אדם הישראלי לא מספיק. אם בחרתם בתחום עיצוב וגרפיקה כמקצוע לחיים בהחלט תמצאו פרנסה והכנסה.

מה לומדים בבתי ספר לעיצוב גרפי בישראל?

בבתי הספר לעיצוב לומדים המעצבים הגרפיים כיצד לעזור לעסקים לקדם את המוצרים שלהם ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם וגם באתרי אינטרנט שונים כמו אינדקסים. תלמדו על השפה העיצובית וכיצד להשתמש בחוקי העיצוב הגרפי כדי ליצור מניפולציות שונות במודעות גרפיות ופרסום. תלמדו את התוכנות הגרפיות הממוחשבות של חברת אדובי ותבנו תיק עבודות לכל אורך לימודים. תיק עבודות הדבר החשוב ביותר לאחר סיום הלימודים.

התוכנות הגרפיות והשפה העיצובית הנלמדים בבתי ספר לעיצוב או מכללות לגרפיקה.

במהלך הלימודים תלמדו כיצד לחשוב כמעצבים גרפיים וליצור מניפולציות עסקיות דרך מודעות שונות לחברה בתוכנות של חברת אדובי. תלמדו כיצד לעבוד בפוטושופ וליצור מניפולציות באמצעות תמונות. בתוכנת אילוסטרייטור  מיתוג גרפי לעסקים החל מלוגואים וכל מה שעסק צריך כדי להתקדם. בתוכנת אינדיזיין תבנו  קטלוגים שונים. לכל אורך לימודים תשתמשו בכל התוכנות הגרפיות בגלל שאיתם תוכלו  לבנות תיק עבודות.

תיק עבודות בעיצוב גרפי עד כמה הוא חשוב.

זה לא משנה איזה תעודה מקבלים או עד כמה בית הספר לעיצוב גרפי נחשב והיוקרתי. מה שחשוב זה להראות בסיום הלימודים תיק עבודות, תוכלו להתקבל למקומות עבודה עם התיק כתנאי לראיון עבודה. בחברות הייטק מה שרוצים לראות זה אך ורק דוגמאות שעשיתם בתקופת הלימודים. יבדקו כיצד אתם מעבירים רלוונטיות וכיצד אתם מבצעים מודעות עם מניפולציות שונות. ככל שתיק העבודות שלכם יכיל טרנדים חדשים המקובלים  כיום בתעשייה תוכלו להתקבל במהירות למקומות עבודה. מרבית הבוגרים של מסלול בית ספר לעיצוב גרפי עובדים בתחום זה מהבית כפרילנסרים מקצועיים.

 אין לי זמן ללכת למכללה לעיצוב גרפי או בית ספר לגרפיקה ממוחשבת מה אני יכול לעשות?

תוכלו לשלב לימודים ועבודה דרך למידה באינטרנט ללימודי תעודה למקצועות העיצוב הגרפי. למידה באינטרנט אונליין מאפשרת לסטודנט ללמוד מהבית עם מורה פרטי מעבר לקו. בית הספר מספק לסטודנטים תוכנה שמחברת בין מחשבים המורה יכול לצפות במסך של הסטודנט ולהסביר לו צעד-אחר-צעד איך לעצב  גרפיקה. שיתוף המסכים מאפשר אינטראקציה מלאה בקורס. המורה יכול להזיז את העכבר של הסטודנט דרך תוכנת החיבור ולהסביר לו איך מעצבים גרפיקה בתוכנות של חברת אדובי. השיעורים במתכונת של שיעורים פרטיים אחד על אחד לבנייה של תיק עבודות ללימודי תעודה. תוכלו להשאיר פרטים בטופס צור קשר באתר הזה ולשוחח עם רכזי הלימוד כדי לדעת איך גם אתם יכולים ללמוד מהבית אחד על אחד. השיעורים בעמוד זה נלקחו ממסלול לימודי עיצוב גרפי כדי לאפשר לכם להבין לקראת מה אתם הולכים.

כתיבת תגובה

עיצוב גרפי Graphic Design By BlueSkyGraphics