קורס עיצוב גרפי עם תעודות

קורס עיצוב גרפי עם תעודות

קורס עיצוב גרפי עם תעודות – ללמוד מקצוע מכניס

מחפשים ללמוד עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת עם תעודות? רוצים לדעת מה מעצבים גרפיים עושים במקומות עבודה? הכנו במיוחד בשבילכם אוסף סרטונים ושיעורים שיסבירו לכם מה זה עיצוב גרפי וגרפיקה ממוחשבת. השיעורים מוסברים בשפה העברית ומתאימים לכל אחד שרוצה להתחיל ללמוד את המקצוע המבוקש ביותר בתעשיית ההיי-טק ומשרדי הפרסום בישראל.

האם תעודות חשובות בעולם עיצוב גרפי?

היום תעודות כבר לא פותחות דלתות לאף אחד בתעשייה. מה שחשוב היום זה אך ורק איך נראה תיק עבודות שלכם. אם תיק העבודות שלכם מדבר על רלוונטיות ומה שקורה כיום בעולם הפרסום והעיצוב תוכלו להתקבל במהירות לעבודה בחברות הייטק ופרסום. אמנם תקבלו תעודה בסוף הלימודים אבל תיק עבודות זה הדבר היחיד שיסתכלו עליו בסיום הקורסים.

מה לומדים בעיצוב גרפי לימודי תעודה מקצועיים?

בלימודי עיצוב גרפי תלמדו כיצד לעזור לעסקים לפרסם את עצמם במודעות דרך הרשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם. תלמדו מה הצבע האדום אומר וכיצד הוא משלב את עצמו עם חום כדי להעביר את הפרסומות בדיוק לקהל היעד. מה שהסברנו כאן בקצרה על עולם הצבעים זה רק חלק קטן מאוד ממה שתלמדו בתחום עיצוב גרפי. חוקי העיצוב גרפי נלמדים  בתוכנות לעיצוב גרפיקה ממוחשבת של חברת אדובי. התוכנות הם רק כלים ובאמצעות החשיבה הגרפית מעצבים גרפיים מכינים מניפולציות שונות לקידום מכירות ועיצוב אתר האינטרנט.

התוכנות הגרפיות בשימוש מעצבים גרפיים

בלימודי תעודה מעצבים גרפיים עובדים בתוכנות של חברת אדובי. חברת אדובי החברה היחידה שדרכה מעצבים גרפיים עובדים כיום בתעשיית העיצוב הדיגיטלי. התוכנות המדוברות הם פוטושופ אילוסטרייטור,  תוכנת אינדיזיין. כל תוכנה מבצעת סגנון עיצוב כזה או אחר בקריירת המעצבים הגרפיים. במידה ומכינים  מודעות שהקונספט העיצובי שלהם תמונות אז יעבדו בתוכנת פוטושופ. במידה ועובדים עם עיטורים גרפיים ליצירת לוגואים תצטרכו לעבוד עם שימוש תוכנת אילוסטרייטור. תוכנת אינדיזיין שימושית מאוד בהפקות ספרים ודרכה מעצבים וגרפיקאים מכינים ספר / קטלוג שמכיל המון עמודים. השילוב של כל התוכנות ביחד מאפשר לגרפיקאים לעבוד ולהשתלב במקומות עבודה.

למידת עולם העיצוב הגרפי

את מקצוע עיצוב גרפי אפשר ללמוד במכללות לעיצוב גרפי ובתי ספר לגרפיקה ממוחשבת בישראל רובם נמצאים במרכז המדינה תל אביב. תוכלו ללמוד גם בשיטת לימודים אונליין באינטרנט עם אפשרות ללמידה של אחד על אחד מורה מול סטודנט. באמצעות תוכנת חיבור המורה יוכל לעבוד ישירות על המסך שלכם ולהסביר לכם איך לעצב וגרפיקה. שיחה בין מורה לסטודנט מתבצע דרך המיקרופון ואוזניות ומאפשרת אינטראקציה ויחס אישי לכל אורך הקורס. הלימודים נקבעים פעם בשבוע ללימודי תעודה ובנייה של תיק עבודות מקצועי.

תוכלו ללמוד את תחום זה אונליין בהוראה פרטית עם מורה אונליין ללימודי תעודה שמחובר ישירות למסך שלך, תוכלו להשאיר פרטים בטופס צור הקשר בעמוד זה ולשוחח עם יועצי הלימוד על מגוון הקורסים בלמידה אישית מהבית ללימודי תעודה אחד על אחד.

סיום הלימודים ותיק עבודות.

הביקוש הוא כיום עצום בתחום העיצוב הגרפי במיוחד בחברות הייטק. אם בעבר לבוגר קורסים בעיצוב גרפי  גרפיקאי עובדים אך ורק בענף אריזות או בעיצוב למדבקות כיום המצב הוא שונה. עולם האינטרנט שינה את כל צורת השיווק שקיימת כיום בישראל ובעולם כולו. עסקים מבינים שמי שלא נמצא  באינטרנט לא יכול  להגדיל את מערך השיווק והמכירות שלהם. נוכל לראות את זה על ידי אינספור פרסומות שרצות בפייסבוק ובאינסטגרם לקידום עסקים. הביקוש נוצר בגלל שחברות ההייטק  משתמשות מעצבים גרפיים לעיצוב אפליקציות או מוצרים שונים שחברות הייטק מפתחות. מתכנתים הם לא מעצבים ולכן הם צריכים לעבוד בשיתוף פעולה עם מעצבים שיכתיבו את השפה העיצובית. הדרישה מצד חברות ההייטק יצר מקפצת שכר וזה נכון שכיום מעצבים גרפיים מעדיפים לעבוד בהייטק ולא בעולם הדפוס.

כתיבת תגובה

עיצוב גרפי Graphic Design By BlueSkyGraphics